PONS Schule Wörterbuch voor Android

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

PONS School Dictionary: Uitgebreid Schoolwoordenboek App

PONS School Dictionary is een uitgebreide offline en advertentievrije schoolwoordenboek-app die is ontworpen om studenten te ondersteunen van de 5e klas tot aan hun afstuderen. Het biedt essentiële woordenschat die te vinden is in schoolboeken, samen met contextuele voorbeelden, idiomatische uitdrukkingen en grammaticale informatie. Met functies zoals trefwoord- en volledige tekstzoekopdracht, werkwoordsvervoegingstabellen, duidelijke vermeldingen en een examenmodus, is deze app een waardevol hulpmiddel voor zowel klassikaal leren als huiswerkondersteuning.

Afgestemd op Engelse, Franse en Spaanse leerlingen, biedt de app twee woordenboeken in één voor elke taal, afgestemd op verschillende leer niveaus. De examenmodus richt zich op examen essenties, waarbij een valvrije omgeving wordt gegarandeerd door de toegang tot internet te beperken. De app bevat verschillende woordenboeken met uitgebreide woordvermeldingen, definities en synoniemen, geschikt voor niveaus A1 tot C1, middelbare school en voortgezet onderwijs.

Programma is beschikbaar in andere talen

PONS Schule Wörterbuch voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 1.8.4
  • 4.2

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about PONS Schule Wörterbuch

Heeft u geprobeerd PONS Schule Wörterbuch? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.